Dat zou toch onderhand ook wel eens duidelijk mogen worden. Inmiddels heb ik zelf al een dikke EUR 300 aan stroom in die auto gepompt en heb daarvan nog niets teruggezien
Of heeft iemand al centjes van één van deze partijen ontvangen?
Groeten,
Poul
Dat wordt dan een gezellige kerst met leuke pakjes onder de boommc_alistair schreef:Bij mij gaat eind deze maand een factuur van 400+ naar mijn werkgever. Is al goedgekeurd door administratie bureau.
Ik denk dat ik de kosten van de laadpaal en installatie materiaal ook maar meteen indien. Dus dat wordt dan bijna 1k aan declaraties
Ik heb thuis een laadpunt zonder paspoespas maar met kWh meter, dus voor mij een kwestie van periodiek declareren richting werkgever zoals mc_alistair dat doet.Poul schreef:Met name van belang voor leaserijders met volledige brandstof/elecriciteitsvergoeding (bijv. MTC) die thuis een laadpaal hebben staan en de auto dus (nog) 'op eigen kosten' opladen.
Da's duidelijk..!shumway schreef:Ik volg het nog steeds niet
Was de wereld maar zo simpel. Declaraties moeten aan voorwaarden voldoen, een van de voorwaarden is dat er een papertrail is dat te herleiden is tot een uitgave die door jou gedaan is. Een benzinebonnetje is een voorbeeld ervan: op de bon staat datum, tijd en jouw rekeningnummer. De kans is dus vrijwel 0 dat het een bonnetje van familie of vrienden is.shumway schreef:Ik volg het nog steeds niet,
Je koopt een spx oid, legt een kabeltje naar buiten uit de meterkast, zet er een metertje op en een keer per periode dien je de kwh's in bij je werkgever, geen pasjes geen gedoe, geen administratieve rompslomp.