Voorstellen sotelangi

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
Sotelangi
Newbie
km-stand: 4300
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Voorstellen sotelangi

Bericht door Sotelangi »

Sinds begin oktober heb ik een mooie witte Ampera. hiervoor reed ik in een Prius. Die reed wel lekker en was ook zuinig, maar was niet mooi (vind ik). Na een proefrit met de Ampera was ik gelijk verkocht: elektrisch rijden is fantastisch en met de range extender kom je nog weer thuis ook.. ;) .
CyberGrey
Sponsor
km-stand: 85000
Lifetime: 16
Auto: Ampera
Contacteer:

Re: Voorstellen sotelangi

Bericht door CyberGrey »

Sotelangi schreef:Sinds begin oktober heb ik een mooie witte Ampera. hiervoor reed ik in een Prius. Die reed wel lekker en was ook zuinig, maar was niet mooi (vind ik). Na een proefrit met de Ampera was ik gelijk verkocht: elektrisch rijden is fantastisch en met de range extender kom je nog weer thuis ook.. ;) .
Welkom Sotelangi, je praat inderdaad over 2 heel verschillende auto's de enige echt gelijkenis zijn de belastingregels ;)
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Sotelangi
Newbie

Bericht door Sotelangi »

Dat het twee heel verschillende auto's zijn is zeker waar. In de Prius kreeg ik bijvoorbeeld een complete lengte multiplexplaat van 250 cm lang (op 71 cm breedte gezaagd). Probeer dat maar eens bij de Ampera. Dus de prius is zeker ook praktisch. Maar het rijden in de Ampera is echt een stuk fijner. En zeker, ook de belastingregels zijn erg fijn. Met het voordeel daarvan kan ik een laadvoorziening aanschaffen en heb ik zonnepanelen gekocht, zodat ik fijn duurzaam kan laden :angel: (en m'n elektriciteitsrekening beperkt blijft).
RmG
Bekende
km-stand: 110000
Lifetime: 15
Auto: Ampera

Bericht door RmG »

Sotelangi schreef:. In de Prius kreeg ik bijvoorbeeld een complete lengte multiplexplaat van 250 cm lang (op 71 cm breedte gezaagd). Probeer dat maar eens bij de Ampera.
Grappig dat je dit zo zegt, ook ik mis de enorme laadbak van mijn Mondeo wagon nog wel eens!
Maar deze week heb ik met enig puzzelen 8 van die grote dikke rollen isolatiedeken en 2 pakken vloerdelen van 2,70 lengte in mijn "Ampera'tje" weten te stoppen. :clap:
Met de klep dicht uiteraard. :thumbup:
Opel Ampera, Cardinal Red, navigatie en camera.
Lolo smart, fietsendrager van Thule achterop.
En 11 zonnepanelen voor ruim 2700 kwh/jr.
Sotelangi
Newbie

Bericht door Sotelangi »

Nou, dat is toch ook heel wat! 2,70m lengte is behoorlijk. Valt dus nog behoorlijk mee, die ruimte van de Ampera.
Plaats reactie