Voorstellen sotelangi
-
Sotelangi
- Newbie
- km-stand: 4300
- Lifetime: 0
- Auto: Bolt
Voorstellen sotelangi
Sinds begin oktober heb ik een mooie witte Ampera. hiervoor reed ik in een Prius. Die reed wel lekker en was ook zuinig, maar was niet mooi (vind ik). Na een proefrit met de Ampera was ik gelijk verkocht: elektrisch rijden is fantastisch en met de range extender kom je nog weer thuis ook..
.
- CyberGrey
- Sponsor
- km-stand: 85000
- Lifetime: 16
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Re: Voorstellen sotelangi
Welkom Sotelangi, je praat inderdaad over 2 heel verschillende auto's de enige echt gelijkenis zijn de belastingregelsSotelangi schreef:Sinds begin oktober heb ik een mooie witte Ampera. hiervoor reed ik in een Prius. Die reed wel lekker en was ook zuinig, maar was niet mooi (vind ik). Na een proefrit met de Ampera was ik gelijk verkocht: elektrisch rijden is fantastisch en met de range extender kom je nog weer thuis ook...
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
-
Sotelangi
- Newbie
Dat het twee heel verschillende auto's zijn is zeker waar. In de Prius kreeg ik bijvoorbeeld een complete lengte multiplexplaat van 250 cm lang (op 71 cm breedte gezaagd). Probeer dat maar eens bij de Ampera. Dus de prius is zeker ook praktisch. Maar het rijden in de Ampera is echt een stuk fijner. En zeker, ook de belastingregels zijn erg fijn. Met het voordeel daarvan kan ik een laadvoorziening aanschaffen en heb ik zonnepanelen gekocht, zodat ik fijn duurzaam kan laden
(en m'n elektriciteitsrekening beperkt blijft).
- RmG
- Bekende
- km-stand: 110000
- Lifetime: 15
- Auto: Ampera
Grappig dat je dit zo zegt, ook ik mis de enorme laadbak van mijn Mondeo wagon nog wel eens!Sotelangi schreef:. In de Prius kreeg ik bijvoorbeeld een complete lengte multiplexplaat van 250 cm lang (op 71 cm breedte gezaagd). Probeer dat maar eens bij de Ampera.
Maar deze week heb ik met enig puzzelen 8 van die grote dikke rollen isolatiedeken en 2 pakken vloerdelen van 2,70 lengte in mijn "Ampera'tje" weten te stoppen.
Met de klep dicht uiteraard.
Opel Ampera, Cardinal Red, navigatie en camera.
Lolo smart, fietsendrager van Thule achterop.
En 11 zonnepanelen voor ruim 2700 kwh/jr.
Lolo smart, fietsendrager van Thule achterop.
En 11 zonnepanelen voor ruim 2700 kwh/jr.
-
Sotelangi
- Newbie
Nou, dat is toch ook heel wat! 2,70m lengte is behoorlijk. Valt dus nog behoorlijk mee, die ruimte van de Ampera.