In de bewuste lijst staan wel de adressen waar ze komen. Dan is de locatie ook bekend.info schreef:Bedankt voor jullie snelle reactie! Inderdaad op laadpaal.nl staan een aantal laadpunten in Amstelveen.
Op de site http://www.e-laad.nl/lijst.html staan nog ongeveer 10 laadpalen in de planning. Jammer dat de locatie niet zichtbaar is. In mijn wijk Waardhuizen is nog geen laadpaal beschikbaar.
e-laad: gemeente wil niet voor de deur
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Re: e-laad: gemeente wil niet voor de deur
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Alex
- Sponsor
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Contacteer:
Gisteren werd ik gebeld door de gemeente Den Haag over de parkeerregels. Toen heb ik het ook even over dit topic gehad. Den Haag plaatst in principe niet voor de deur, maar wel binnen 300 meter. Er was een discussie met een EV-rijder die binnen zichtafstand wil parkeren. Ik heb hem uitgelegd, dat dat onder meer te maken heeft met de mogelijkheid van voorverwarmen, waarbij je nu eenmaal binne zichtafstand moet staan. De betreffende ambtenaar dacht dat dat gewoon per internet kon. Ik heb hem duidelijk gemaakt, dat dat bij niet elk type EV het geval is.
Na deze aha-erlebnis heeft de gemeente Den Haag nu dus een extra overweging die ze kunnen betrekken bij de locatiekeuze.
Na deze aha-erlebnis heeft de gemeente Den Haag nu dus een extra overweging die ze kunnen betrekken bij de locatiekeuze.
Forum Sponsor, Buurauto
- aahouwaart
- Bekende
- km-stand: 42507
- Lifetime: 20
- Auto: Ampera
Bij ons in Noordwijk is de gemeente vooral gekant tegen het verdwijnen van betaalde parkeerplaatsen. De gemeente heeft een milieubeleidsplan maar werkt niet mee aan een laadpaal voor de deur, ook niet voor de deur van het gemeentehuis. Gelukkig kunnen ze niet veel doen tegen een partculiere laadpaal op eigen (particuliere) grond.
Opel Ampera - Cyber Gray