Een grijze

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
Rolf
Newbie
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Een grijze

Bericht door Rolf »

Ik heb een grijze besteld met navigatie etc. Hij staat als het goed is nu bij de dealer en moet ergens de komende weken worden uitgeleverd. Het scheelt mij 750 euro netto in de maand aan bijtelling dus het was de moeite waard om deze auto te overwegen. Bij de testrit was ik positief verrast. Nadeel blijf ik vinden er maar 4 zitplaatsen zijn en dat er achterin relatief weinig ruimte is, maar de voordelen wegen ruim op tegen de nadelen.
Ik hoop in dit forum wat te leren van mijn lotgenoten die waarschijnlijk veel beter op de hoogte zijn dan ik :angel:
Rolf
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Re: Een grijze

Bericht door Ivo »

Rolf schreef:Ik heb een grijze besteld met navigatie etc. Hij staat als het goed is nu bij de dealer en moet ergens de komende weken worden uitgeleverd. Het scheelt mij 750 euro netto in de maand aan bijtelling dus het was de moeite waard om deze auto te overwegen. Bij de testrit was ik positief verrast. Nadeel blijf ik vinden er maar 4 zitplaatsen zijn en dat er achterin relatief weinig ruimte is, maar de voordelen wegen ruim op tegen de nadelen.
Ik hoop in dit forum wat te leren van mijn lotgenoten die waarschijnlijk veel beter op de hoogte zijn dan ik :angel:
Rolf
750 netto? Wil je me dat eens uitleggen?

Verder; welkom hier! :D er is al veel kennis inderdaad en dat wordt alleen maar meer :thumbup:
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
Rolf
Newbie

Bericht door Rolf »

Ik rij nu een bmw5. Bij 24% bijtelling en 50% belasting zit je zo over de 750 euro netto in de maand.
En met de Ampera betaal ik 0. Heel prettig..
Erdeke
Vaste klant
Auto: Ampera

Bericht door Erdeke »

Een gokje.

Een auto van ongeveer 70K, 25 procent bijtelling en 52 procent loonbelasting...
Rolf
Newbie

Bericht door Rolf »

Hij wordt volgende week zaterdag 12/5 geleverd.
Plaats reactie