Ik heb een grijze besteld met navigatie etc. Hij staat als het goed is nu bij de dealer en moet ergens de komende weken worden uitgeleverd. Het scheelt mij 750 euro netto in de maand aan bijtelling dus het was de moeite waard om deze auto te overwegen. Bij de testrit was ik positief verrast. Nadeel blijf ik vinden er maar 4 zitplaatsen zijn en dat er achterin relatief weinig ruimte is, maar de voordelen wegen ruim op tegen de nadelen.
Ik hoop in dit forum wat te leren van mijn lotgenoten die waarschijnlijk veel beter op de hoogte zijn dan ik
Rolf
Rolf schreef:Ik heb een grijze besteld met navigatie etc. Hij staat als het goed is nu bij de dealer en moet ergens de komende weken worden uitgeleverd. Het scheelt mij 750 euro netto in de maand aan bijtelling dus het was de moeite waard om deze auto te overwegen. Bij de testrit was ik positief verrast. Nadeel blijf ik vinden er maar 4 zitplaatsen zijn en dat er achterin relatief weinig ruimte is, maar de voordelen wegen ruim op tegen de nadelen.
Ik hoop in dit forum wat te leren van mijn lotgenoten die waarschijnlijk veel beter op de hoogte zijn dan ik
Rolf
750 netto? Wil je me dat eens uitleggen?
Verder; welkom hier! er is al veel kennis inderdaad en dat wordt alleen maar meer
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km