Eerste foto van jouw Ampera / Volt

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Re: Eerste foto van jouw Ampera

Bericht door Poul »

Erdeke schreef:Ik vind er niks aan, wat een smakeloze combinatie zo. Ik zou er niet in gezien willen worden :mrgreen: :lol:
Da's dan pech voor je. :( Ik dacht eens een foto van jouw Ampera te hebben gezien waarbij je jubelend en juichend was over exact dezelfde combinatie. :thumbup:
Wat kan de smaak van iemand dan toch binnen één jaar gigantisch veranderen ... :eh: :think: :lol:

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

Erdeke schreef:Ik zou er niet in gezien willen worden :mrgreen: :lol:
:lol: Erdeke was toch de eerste die van de Ampera een Volt-lookalike had gemaakt met zijn zwarte dak? :think:
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Vision
Stamgast
km-stand: 235000
Lifetime: 31
Auto: Ampera
Contacteer:

Bericht door Vision »

En hier istie dan: de mooie power-blue, opgeladen door het lente-zonnetje via de zonne-panelen, groeten, Alexander
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Power Blue Ampéra, SUNpower, WaterScouting & ZendAmateur
Pirke
Vaste klant
km-stand: 100000
Lifetime: 40
Auto: Ampera-e

Bericht door Pirke »

Vision schreef:En hier istie dan: de mooie power-blue, opgeladen door het lente-zonnetje via de zonne-panelen, groeten, Alexander
Kleurt leuk bij je paarse dak :)

Persoonlijk vind ik de blauwe Ampera ook mooier dan de witte... :clap:
Rode Chevy Volt
Morgoth
Harde kern
km-stand: 186000
Lifetime: 49

Bericht door Morgoth »

Ik zie groene laadkabels. Ik heb een oranje. Welke is de goede? Ik heb gelezen over de slechte kabels.
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.

Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
Alex
Sponsor
Contacteer:

Bericht door Alex »

Morgoth schreef:Ik zie groene laadkabels. Ik heb een oranje. Welke is de goede? Ik heb gelezen over de slechte kabels.
De slechte is een oranje met blauwe stekkers. Als het goed is, wordt deze niet meer geleverd. In plaats daarvan wordt door Opel een oranje geleverd met zwarte stekkers. De groene is van een ander merk, meestal bij de Volt geleverd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Ivo
Beheerder
km-stand: 171000
Lifetime: 41
Auto: anders
Contacteer:

Bericht door Ivo »

Alex schreef:
Morgoth schreef:Ik zie groene laadkabels. Ik heb een oranje. Welke is de goede? Ik heb gelezen over de slechte kabels.
De slechte is een oranje met blauwe stekkers. Als het goed is, wordt deze niet meer geleverd. In plaats daarvan wordt door Opel een oranje geleverd met zwarte stekkers. De groene is van een ander merk, meestal bij de Volt geleverd.
ik heb ook nog blauwe stekkers ... heb ik iets gemist?
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
CyberGrey
Sponsor
km-stand: 85000
Lifetime: 16
Contacteer:

Bericht door CyberGrey »

Alex schreef:
Ook door mij...... :lol: in diverse lengtes.
Forum Sponsor, J&K EV Solutions
Ampera, CyberGrey, full options, draaghaak en fietsrek, home charger 16A
Alex
Sponsor
Contacteer:

Bericht door Alex »

Ivo schreef:
Alex schreef:
ik heb ook nog blauwe stekkers ... heb ik iets gemist?
Ivo, als er stekkers vast blijven zitten, zijn het de blauwe. Er is in de tijd dat jouw en mijn auto zijn geleverd, een slechte serie kabels geleverd, met korte polen. Dat kun je merken, doordat de stekker aan de autozijde warm wordt.

Om je vraag te beantwoorden: Blijkbaar heb je wat gemist. :oops: zie http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=20&t=706. Is al in augustus gestart..... :wtf:
Forum Sponsor, Buurauto
Marcello
Bekende
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Bolt

Bericht door Marcello »

Vandaag helaas eerste beschadiging gereden snik snik....
Ben je nog zo voorzichtig pfff, kut stoepranden!
Lithium White , PodPoint, zwart dak wrap, 19" bi-color, xenon
Plaats reactie