Erdeke schreef:Ik vind er niks aan, wat een smakeloze combinatie zo. Ik zou er niet in gezien willen worden
Da's dan pech voor je. Ik dacht eens een foto van jouw Ampera te hebben gezien waarbij je jubelend en juichend was over exact dezelfde combinatie.
Wat kan de smaak van iemand dan toch binnen één jaar gigantisch veranderen ...
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Morgoth schreef:Ik zie groene laadkabels. Ik heb een oranje. Welke is de goede? Ik heb gelezen over de slechte kabels.
De slechte is een oranje met blauwe stekkers. Als het goed is, wordt deze niet meer geleverd. In plaats daarvan wordt door Opel een oranje geleverd met zwarte stekkers. De groene is van een ander merk, meestal bij de Volt geleverd.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Morgoth schreef:Ik zie groene laadkabels. Ik heb een oranje. Welke is de goede? Ik heb gelezen over de slechte kabels.
De slechte is een oranje met blauwe stekkers. Als het goed is, wordt deze niet meer geleverd. In plaats daarvan wordt door Opel een oranje geleverd met zwarte stekkers. De groene is van een ander merk, meestal bij de Volt geleverd.
ik heb ook nog blauwe stekkers ... heb ik iets gemist?
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
ik heb ook nog blauwe stekkers ... heb ik iets gemist?
Ivo, als er stekkers vast blijven zitten, zijn het de blauwe. Er is in de tijd dat jouw en mijn auto zijn geleverd, een slechte serie kabels geleverd, met korte polen. Dat kun je merken, doordat de stekker aan de autozijde warm wordt.