Laadvergoeding privé-laadpalen
- Earlyontheroad
- Newbie
- km-stand: 81000
- Lifetime: 9
- Auto: Ampera
Re: Laadvergoeding privé-laadpalen
Het probleem met de laadvergoeding is inmiddels ook opgelost. Er stond bij EV-Box iets niet goed in het systeem. Facturering loopt nu zoals het hoort. Gaat toch om ongeveer 90 euro per maand, niet weinig denk ik zo.
Rogier
Donkerblauwe Ampera
32500 km.
1,6 l./100km.
Donkerblauwe Ampera
32500 km.
1,6 l./100km.
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Mooi dat het nu is opgelost. Voor dat bedrag kun je toch hele leuke dingen doen.
PS: ik heb nog steeds geen oplossing van EV-Box gehoord over de periode in september vorig jaar dat hun systeem eruit lag (en er dus wel dagelijks elektriciteit is geslurpt). Begint onderhand echt irritant te worden.
Groeten,
Poul
PS: ik heb nog steeds geen oplossing van EV-Box gehoord over de periode in september vorig jaar dat hun systeem eruit lag (en er dus wel dagelijks elektriciteit is geslurpt). Begint onderhand echt irritant te worden.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Earlyontheroad
- Newbie
- km-stand: 81000
- Lifetime: 9
- Auto: Ampera
Hoi Poul,
Ik heb pas sinds eind oktober de paal, dus daar heb ik gelukkig geen last van. Kan je werkgever of leasemaatschappij niets voor je betekenen? De leasemaatschappij waar mijn auto van komt (Businesslease) lost problemen bij mij snel op.
Rogier
Ik heb pas sinds eind oktober de paal, dus daar heb ik gelukkig geen last van. Kan je werkgever of leasemaatschappij niets voor je betekenen? De leasemaatschappij waar mijn auto van komt (Businesslease) lost problemen bij mij snel op.
Rogier
Rogier
Donkerblauwe Ampera
32500 km.
1,6 l./100km.
Donkerblauwe Ampera
32500 km.
1,6 l./100km.
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Bij mij ook BusinessLease. Ondanks dat zij er vanaf het begin op zijn betrokken, heeft dat niet tot resultaat geleid dat de centjes naar mij zijn overgemaakt. Maandelijks rappelleer ik ook leasemaatschappij en werkgever en ondanks dat alle partijen regelmatig met elkaar om de tafel zitten, komt er niets uit. EV-Box heeft telefonisch diverse malen een toezegging gedaan, maar voert die domweg niet uit
.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.