Leaseplan Drive
- Ivo
- Beheerder
- Berichten: 2700
- Lid geworden op: di 21 feb 2012, 22:27
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Locatie: Waalwijk
- Contacteer:
Leaseplan Drive
Zijn de 2 geïnterviewde Ampera rijders wellicht ook lid van het forum?
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- japio
- Harde kern
- Berichten: 3504
- Lid geworden op: do 06 dec 2012, 23:50
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Locatie: Mijdrecht
- Contacteer:
Re: Leaseplan Drive
http://www.leaseplan.nl/leaseauto/drive/index.asp
Zuinigjes in de bevindingen, het commentaar van Ivo is mij op het lijf geschreven.
Zuinigjes in de bevindingen, het commentaar van Ivo is mij op het lijf geschreven.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Ivo
- Beheerder
- Berichten: 2700
- Lid geworden op: di 21 feb 2012, 22:27
- km-stand: 171000
- Lifetime: 41
- Auto: anders
- Locatie: Waalwijk
- Contacteer:
Re: Leaseplan Drive
Ivo Rutten bedoel je, voor de duidelijkheidjapio schreef:http://www.leaseplan.nl/leaseauto/drive/index.asp
Zuinigjes in de bevindingen, het commentaar van Ivo is mij op het lijf geschreven.
Amperaloos sinds 14/09/2018, na 77 maanden en 171.000 km
- Alex
- Sponsor
- Berichten: 3333
- Lid geworden op: za 19 mei 2012, 09:28
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Leaseplan Drive
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- bennyvw
- Vaste klant
- Berichten: 175
- Lid geworden op: wo 25 apr 2012, 11:43
- km-stand: 57000
- Lifetime: 12
- Auto: Ampera
- Locatie: Elspeet
- Contacteer:
Re: Leaseplan Drive
Het commentaar van Ivo Rutten is mij helemaal niet op het lijf geschreven. Het klopt namelijk niet. In de folder staat geen actieradius elektrisch van 60-80km, maar 40-80km.japio schreef:http://www.leaseplan.nl/leaseauto/drive/index.asp
Zuinigjes in de bevindingen, het commentaar van Ivo is mij op het lijf geschreven.
En in de praktijk haal ik dat ook. En hoe je het voor elkaar krijgt om 's winters niet verder dan 28-32km elektrisch te komen weet ik niet, maar het lijkt op korte stukjes rijden.
Eerlijk gezegd erger ik mij best wel aan dit soort berichtgeving van mensen die:
a. zich niet goed genoeg hebben verdiept in de werkelijke eigenschappen van de auto en
b. niet voldoende hebben onderzocht of de auto past bij hun dagelijks gebruik
en vervolgens gaan klagen over de auto of over de brochure
- Alex
- Sponsor
- Berichten: 3333
- Lid geworden op: za 19 mei 2012, 09:28
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Leaseplan Drive
Kunnen jullie het bewuste artikel op het forum zetten? Dan kan de rest het ook lezen.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- Unit106
- Moderator
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: wo 22 feb 2012, 20:49
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
- Locatie: Vlaardingen
Re: Leaseplan Drive
Het artikel is te lezen op de bovenstaande link. Klik op het magazine en scroll naar pagina 72!Alex schreef:Kunnen jullie het bewuste artikel op het forum zetten? Dan kan de rest het ook lezen.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
-
Marco
- Stamgast
- Berichten: 250
- Lid geworden op: zo 26 feb 2012, 01:00
- km-stand: 78000
- Lifetime: 44
- Auto: Ampera
- Locatie: Almere
Re: Leaseplan Drive
Ben het wel met je eens, echter in het begin, 18mnd geleden, werd door Opel volgens mij toch echt gezegd 'tot 80km elektrisch bereik' Later is dit wat duidelijker gemaakt 40-80. In sommige landen moesten ze de reclame zelfs aanpassen omdat ze suggereerden 500km elektrisch. (was ik het niet zo mee eens, maar toch) Ik haalde in de winter ook maar 35km en zit nu op zo'n 65km.bennyvw schreef:Het commentaar van Ivo Rutten is mij helemaal niet op het lijf geschreven. Het klopt namelijk niet. In de folder staat geen actieradius elektrisch van 60-80km, maar 40-80km.japio schreef:http://www.leaseplan.nl/leaseauto/drive/index.asp
Zuinigjes in de bevindingen, het commentaar van Ivo is mij op het lijf geschreven.
En in de praktijk haal ik dat ook. En hoe je het voor elkaar krijgt om 's winters niet verder dan 28-32km elektrisch te komen weet ik niet, maar het lijkt op korte stukjes rijden.
Eerlijk gezegd erger ik mij best wel aan dit soort berichtgeving van mensen die:
a. zich niet goed genoeg hebben verdiept in de werkelijke eigenschappen van de auto en
b. niet voldoende hebben onderzocht of de auto past bij hun dagelijks gebruik
en vervolgens gaan klagen over de auto of over de brochure
Lithium white, Navi, camera, good old 230v, plugwise, openbaar laadpunt in bestelling -> werkend!
- Alex
- Sponsor
- Berichten: 3333
- Lid geworden op: za 19 mei 2012, 09:28
- km-stand: 230000
- Lifetime: 21
- Auto: Volt
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Leaseplan Drive
Pas na vier keer lukte het op de ipadUnit106 schreef:Het artikel is te lezen op de bovenstaande link. Klik op het magazine en scroll naar pagina 72!Alex schreef:Kunnen jullie het bewuste artikel op het forum zetten? Dan kan de rest het ook lezen.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
- japio
- Harde kern
- Berichten: 3504
- Lid geworden op: do 06 dec 2012, 23:50
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Locatie: Mijdrecht
- Contacteer:
Re: Leaseplan Drive
@Benny, de aandrijving werd gebracht als de techniek van de toekomst, maar de auto blijkt gewoon de beperkingen van gisteren te hebben en Opel heeft er geen goed antwoord op.
Het batterijpack zou heel erg goed geisoleerd zijn, toch had ik in de winter per dag tot 5kWh meer laadverlies dan ik nu heb is zo'n issue. In de winter haalde ik ook 65km, maar niet op basis van vergelijkbaar gebruik.
In het begin werden inderdaad de range van 60 en 80 benadrukt, de 40 als ondergrens is pas later open en duidelijk gecommuniceerd.
Het batterijpack zou heel erg goed geisoleerd zijn, toch had ik in de winter per dag tot 5kWh meer laadverlies dan ik nu heb is zo'n issue. In de winter haalde ik ook 65km, maar niet op basis van vergelijkbaar gebruik.
In het begin werden inderdaad de range van 60 en 80 benadrukt, de 40 als ondergrens is pas later open en duidelijk gecommuniceerd.
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.