Van Mercedes naar een ampera
-
William
- Newbie
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: Volt
Re: Van Mercedes naar een ampera
Zullen ze niet grappig vinden. Heb hem gekocht in Hoogvliet maar de dealer die hem moet leveren zit in Naaldwijk. Het enige is nu nog de 0% bijtelling. Hoop wel dat ook ik enthousiast kan worden want lees steeds maar net niet dingetjes hier van de Ampera en de stap terug is heftig .
-
William
- Newbie
En weer een week voorbij. Er zijn er 4 afgeleverd en natuurlijk zit de mijne er niet bij.
- japio
- Harde kern
- km-stand: 125250
- Lifetime: 23
- Auto: Ampera
- Contacteer:
Heb je straks wel de nieuwste van allemaal....
Na 5 jaar zakelijk afscheid genomen van de Ampera.
- Diepfries
- Newbie
- km-stand: 3000
- Lifetime: 26
Heb je al eens geprobeerd om rechtstreeks met Opel Nederland te bellen? In ons geval is één van de twee bestelde Ampera's nog steeds niet geleverd en daar maken wij ons wel een beetje zorgen over.....William schreef:En weer een week voorbij. Er zijn er 4 afgeleverd en natuurlijk zit de mijne er niet bij.
Het kan natuurlijk de logistiek zijn zoals de dealer beweert, maar wie weet spelen er meer dingen tussen dealer en importeur waardoor die die auto's niet levert....
Wij overwegen om de importeur zelf te benaderen om zijn verhaal te horen.
- Unit106
- Moderator
- Auto: anders
Suc6! Je komt waarschijnlijk niet verder dan de My Ampera Agent en zijn taak is om jouw klachten aan te horen, mee levend en begripvol te zijn en daarna radio stilte te houden! Probeer dus om niet bij de My Ampera Agent uit te komen.Diepfries schreef: Heb je al eens geprobeerd om rechtstreeks met Opel Nederland te bellen? In ons geval is één van de twee bestelde Ampera's nog steeds niet geleverd en daar maken wij ons wel een beetje zorgen over.....![]()
Het kan natuurlijk de logistiek zijn zoals de dealer beweert, maar wie weet spelen er meer dingen tussen dealer en importeur waardoor die die auto's niet levert....
Wij overwegen om de importeur zelf te benaderen om zijn verhaal te horen.
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
-
William
- Newbie
Je wil het niet geloven maar de oplader hangt thuis al tegen de muur. Nog netjes gedaan ook. Nu nog mijn bestelde Ampera zoeken , klaarmaken en afleveren maar dat zal nog wel even duren. Wat een drama logistiek bij opel.
- Diepfries
- Newbie
Zit net je berichtje te lezen en wordt ik ook gebeld dat ze morgen de laadpaal bij mij thuis gaan plaatsen, afwachten wanneer er op de zaak eentje gaat komen....
Heb maandag weer met dealer gebeld voor de tweede Ampera en daar is toegezegd dat deze eind van de week, of uiterlijk begin volgende week, wordt geleverd.
Heb gelijk mailtje naar Opel Importeur gestuurd om dat bevestigd te krijgen.... en inderdaad de MyAmpera agent mailde mij terug dat hij uiterlijk 27-11 een antwoord gaat geven.
Ben benieuwd of ze onze Ampera ondertussen hebben gevonden, heb jij nog niks van jou auto gehoord?
Heb maandag weer met dealer gebeld voor de tweede Ampera en daar is toegezegd dat deze eind van de week, of uiterlijk begin volgende week, wordt geleverd.
Heb gelijk mailtje naar Opel Importeur gestuurd om dat bevestigd te krijgen.... en inderdaad de MyAmpera agent mailde mij terug dat hij uiterlijk 27-11 een antwoord gaat geven.
Ben benieuwd of ze onze Ampera ondertussen hebben gevonden, heb jij nog niks van jou auto gehoord?
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Gezellig, ik zit ook te wachten op mijn Ampera. Zou de 15-de (november
) bij de dealer worden afgeleverd, bleek vorige week dat hij toen nog in Antwerpen stond en die week "gegarandeerd" bij de dealer binnen zou komen. Nog niets gehoord. Volgens mij staan ze dus op hetzelfde karretje naar NL. 'k Ben benieuwd in welke volgorde we ze krijgen. Sterkte met wachten.
Groeten,
Poul
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Poul
- Moderator
- km-stand: 195000
- Lifetime: 29
- Auto: geen
- Contacteer:
Vanochtend kreeg ik het bericht van mijn dealer dat ik mijn Ampera op 9 december mag ophalen. Dat is maandag over een week pas een leuk verjaardagscadeautje
.
En op 5 december wordt de laadpaal opgehangen. Ik val dit jaar helemaal in de prijzen.
Zit er bij jullie al voortgang in Diepfries en William?
Groeten,
Poul
En op 5 december wordt de laadpaal opgehangen. Ik val dit jaar helemaal in de prijzen.
Zit er bij jullie al voortgang in Diepfries en William?
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. 
- Diepfries
- Newbie
Ik heb sinds maandag niets meer van de dealer vernomen (hij schatte eine van de week of uiterlijk begin volgende week) Gistermiddag wel gesproken met Opel Nederland.
Volgens hun is de auto verplaatst naar op hun "compound" in Nederland (vandaar dat de dealer achter de auto de code 48 zag staan) Alle Ampera's die nu binnen komen gaan eerst naar hun terrein waar ze getest worden. Ze weten niet hoe lang de auto's al gestaan hebben (bij andere dealers in het buitenland denk ik) en dus worden ze stuk voor stuk getest op de werking van de accu, na het testen gaan ze op transport naar de dealer.
Degene die de compound beheert geeft aan dat het hele terrein binnen twee weken moet zijn getest en uitgeleverd, dus maximaal 2 weken levertijd en eventueel eerder.
Ik heb gistermiddag wel (plotseling) een laadpaal bij mij thuis gekregen, er was een klant uitgevallen en ik kon er tussen geschoven worden. Montage is keurig netjes en snel uitgevoerd.... tevreden!! Ik heb gister mijn auto voor het eerst opgeladen en dat scheelt wel t.o.v. 220v stekker...
Nu nog even wachten op de tweede Ampera.
Volgens hun is de auto verplaatst naar op hun "compound" in Nederland (vandaar dat de dealer achter de auto de code 48 zag staan) Alle Ampera's die nu binnen komen gaan eerst naar hun terrein waar ze getest worden. Ze weten niet hoe lang de auto's al gestaan hebben (bij andere dealers in het buitenland denk ik) en dus worden ze stuk voor stuk getest op de werking van de accu, na het testen gaan ze op transport naar de dealer.
Degene die de compound beheert geeft aan dat het hele terrein binnen twee weken moet zijn getest en uitgeleverd, dus maximaal 2 weken levertijd en eventueel eerder.
Ik heb gistermiddag wel (plotseling) een laadpaal bij mij thuis gekregen, er was een klant uitgevallen en ik kon er tussen geschoven worden. Montage is keurig netjes en snel uitgevoerd.... tevreden!! Ik heb gister mijn auto voor het eerst opgeladen en dat scheelt wel t.o.v. 220v stekker...
Nu nog even wachten op de tweede Ampera.