De week is om en niks meer gehoord , ik blijf rustig wachten want ze kunnen je toch geen antwoord geven. De laadpaal op de zaak gaat niet door omdat het Eigen terrain is wat 's nachts wordt afgesloten. Wordt dus een stroomdraad uit het raam met alle ellende van dien.
Een van de voorwaarden om de 'werkgeverspaal' gratis te mogen krijgen, is dat deze 24/7 beschikbaar is. Als die achter een hek zou komen dat 's nachts wordt afgesloten, dan voldoe je dus niet aan de voorwaarden en gaat het feest niet door.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Valt wel mee denk ik, wij zetten straks ook twee palen bij het bedrijf neer.....met een plus-abbo van TNM kun je zelf bepalen wanneer de palen vrij voor gebruik zijn en wat het tarief voor de palen is. Overdag staan we er zelf te laden en 's avonds mag iemand anders, al betwijfel ik of iemand op het industrieterrein waar wij zitten daar belang bij heeft. De palen en het aansluiten kosten ons niks dus wie doet je wat?
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.