Sinds afgelopen vrijdag de 29e november ben ik ook (eindelijk) de trotse bezitter van een Ampera, kleur Silver Topaz.
Over de auto nog niets te klagen, maar over de dealer...
Weet niet of onderstaande gebruikelijk is, maar ik vind sommige zaken toch een vreemd smaakje hebben:
1. Geen bloemen o.i.d. bij aflevering
2. Niet gepoetst (ramen vettig, interieur plakt, buitenkant alsof hij al een week heeft buiten gestaan)
3. Benzinetank voor nog geen kwart gevuld (ik weet dat we in principe stroom gebruiken
4. Accessoires na 8 weken nog steeds niet aanwezig
5. Lakstift niet aanwezig
6. Er staan 2 telefoons gekoppeld met naam die ik helemaal niet ken
7. Kilometerstand bij aflevering was 15 km
En tot overmaat van ramp zie ik thuis op het zwarte van de "boemerang" een kras van ruim 10 cm.
Hebben jullie ook dergelijke ervaringen?
Overigens op mijn opmerking dat ik vond dat ze de auto ook wel eens hadden mogen poetsen kreeg ik het antwoord dat het lag aan diegene die de auto afleverde en dat zij daar als dealer geen invloed op hadden... Pardon? Jullie leveren toch de auto en zijn toch de verkopende partij? Kreeg de sleutel overhandigd en de deur werd me opengehouden.
Ga maandag toch maar eens even terug want ik krijg sterk de indruk dat ik niet de nieuwe auto heb gekregen die ik wel betaald heb.
Iemand dezelfde ervaringen?
Groeten Robert