Van Mercedes naar een ampera

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Re: Van Mercedes naar een ampera

Bericht door Poul »

Diepfries schreef:
Poul schreef:+ 1 ;)
:?:
Vertaling: Op een uithoek van een bedrijventerrein zal er verder weinig animo van 'vreemdelingen' zijn voor het gebruik van de laadpaal. Dus heb ik geen koudwatervrees voor de bedenkingen van japio.

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
William
Newbie
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: Volt

Bericht door William »

Je geloofd het niet maar volgende week vrijdag wordt hij dus afgeleverd. Meteen de winterbanden eronder en de andere heb ik ingeruild bij mijn banden leverancier.Van de zomer toch een andere set eronder . Ben benieuwd of ik net zo snel gewend ben aan de auto als aan 0% bijtelling…...
Poul
Moderator
Contacteer:

Bericht door Poul »

Mooi, gefeliciteerd alvast. Na ontvangst van het bericht dat hij wordt geleverd, duurt het nog minder dan een week voordat je hem hebt. :D

De 0%-bijtelling is elke maand een leuke ervaring. Van het rijden geniet je dagelijks.

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Diepfries
Newbie
km-stand: 3000
Lifetime: 26
Auto: Ampera

Bericht door Diepfries »

kijk, dat zijn betere berichten.....
nu zijn wij nog de enige onzekere factor :(

Er is tegen ons al iets te vaak gezegd, aanstaande vrijdag komt ie.... volgende week dinsdag is hij er......maandag vast en zeker.....maar in ieder geval niet langer dan twee weken.... dus eerst zien en dan geloven!
Dealer belde afgelopen vrijdag wel om te zeggen dat de auto er nog niet was. Er was een trailer met 3 Ampera's aangekomen en hij zat nog te wachten op 26 stuks. MyAmpera agent zou vrijdag ook bellen.... niet dusssss.
We blijven hopen!
Unit106
Moderator
Auto: anders

Bericht door Unit106 »

Diepfries schreef:MyAmpera agent zou vrijdag ook bellen.... niet dusssss.
Kenmerkend ... :silent:
Ampera : 2012 - 2019, Model 3 : 2019 - heden
Morgoth
Harde kern
km-stand: 186000
Lifetime: 49

Bericht door Morgoth »

Dr is in België toch een trein met auto's van een brug gepleurd? Stonden daar toevallig Ampera's op?
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.

Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
Diepfries
Newbie

Bericht door Diepfries »

ff update:

maandag heeft MyAmpera agent alsnog gebeld dat auto woensdag bij de dealer zou worden geleverd
Woensdag om half 6 belde de dealer dat de auto op dat moment het terrein op kwam rijden!
In principe wordt vrijdagmiddag de auto netjes bij ons op de zaak geleverd...

Laadpaal thuis ondertussen geinstalleerd, 23 december komen ze om te schouwen voor de laadpalen op de zaak....

Kortom, er zit schot in de zaak :)
Poul
Moderator
Contacteer:

Bericht door Poul »

Wordt dus ook voor jou een feestje Diepfries!
Hij wordt trouwens wel snel overgedragen nadat hij bij de dealer het terrein op kwam. Mijn dealer redde dat niet, maar misschien had ik nog te veel andere wensen die tijd kosten (DAB+, BCM- en andere software-updates, korte flap, winterbanden). Geniet er in ieder geval alvast van dit weekeinde.

Groeten,
Poul
William
Newbie
Auto: Volt

Bericht door William »

Ik heb hem. Vanmorgen afgeleverd en nu al dik 10 kilometer gereden ( aan 1 stuk ). Vanavond thuis aansluiten en kijken of binnen het licht uitgaat :). Maandag een beetje wrappen en dinsdag de winterbanden. Als ik door krijg hoe er een foto op kan hier volgt hij asap. Prettig weekend
Diepfries
Newbie

Bericht door Diepfries »

Wij hebben hem ook!!
William ook veel plezier met de auto :) dat ie wat later geleverd is ben je na het weekend vergeten en geniet je alleen nog maar van een lekker rijdende en stille auto.
Plaats reactie