Ze zullen er vast wel uitkomen (een beetje optimist moet je zijn om Volt/Amperarijder te zijn en blijven)

Ik kwam hem ook tegen inderdaad!NeufegliseThierry schreef:Het probleem is in ieder geval ergens in de wereld bekend, kwam op een buitenlands forum (dacht USA) een melding uit maart 2015 tegen.
Ze zullen er vast wel uitkomen (een beetje optimist moet je zijn om Volt/Amperarijder te zijn en blijven)
 .
.P0101 Is een probleem met de luchtmassameter of dat hij ergens 'valse' lucht naar binnenkrijgt.PeterB schreef:Ik was blij dat hij weer weg was, maar hij kwam weer terug. Ik moest de ANWB bellen omdat er een schroef in mijn band zat, dus meteen maar even de foutcode laten uitlezen. Hij kreeg het volgende:
P0101
$07E8
Incorrect signaal/signaal buiten bereik
MAF-circuit
Waarschijnlijk een sensor welk niet zo lekker werkt.
ik heb mijn ampera nu een jaartje(occasie van 2012). Nog nooit een foutmelding gehadNeufegliseThierry schreef:Ze hebben bij je dealer toch wel een lijst met 20 meest voorkomende defecten/errors meegegeven toen je de auto kochtScheelt een hoop uitzoekwerk

word straks een museum stuk! zou hem ook koesteren
 word straks een museum stuk! zou hem ook koesteren !
! . Ik ben benieuwd hoe de elektrische auto's zich zullen ontwikkelen en wat ik in de toekomst zal rijden. Ik blijf actief op dit forum, ik blijf het een interessante auto vinden.
. Ik ben benieuwd hoe de elektrische auto's zich zullen ontwikkelen en wat ik in de toekomst zal rijden. Ik blijf actief op dit forum, ik blijf het een interessante auto vinden.
Een eenmanszaak is geen rechtspersoon. Je kunt wel vanuit een eenmanszaak een auto aanschaffen, maar deze komt in de RDW-registratie op een persoon (jezelf) dus te staan. Dan staat dus de auto als privé geregistreerd bij RDW. Overigens kunnen leaseauto's ook op de naam van de berijder geregistreerd worden, zodat eventuele bekeuringen direct bij de bestuurder op de mat vallen. Die registratie zegt dus niet zoveel.HenryAmpera schreef:1 ding snap ik even niet, je hebt het over bijtelling?? Maar deze Renault rijd je niet zakelijk?? (Volgens de rdw.)
Je reed de Ampera wel zakelijk?