10us schreef:
Hebben jullie ook zoveel problemen gehad om laadfaciliteit(en) te regelen?
Komt mij wel een beetje herkenbaar voor. Ik heb er behoorlijk achteraan moeten bellen/mailen om de laadpaal thuis na drie maanden te hebben. En dat is dan nog een voorlopig exemplaar. Inmiddels ben ik twee maanden verder en krijg ik nog niet het gevoel dat het definitieve exemplaar op korte termijn geplaatst gaat worden

. Op mijn werk is wel een goede laadmogelijkheid, maar dat is op het gewone bedrijfsparkeerterrein. Aangezien daar (nog steeds) geen markering is aangebracht dat het om een laadplaats voor een elektrische auto gaat, moet ik er 's ochtends wel voor negen uur staan, want anders is het parkeerterrein gewoon vol. En ik heb niet het idee dat het alternatief om op een directieparkeerplaats te gaan staan op prijs zal worden gesteld

(hoewel dat misschien de snelste manier is om die gereserveerde plaats voor electrische auto's te bewerkstelligen).
Het laadpasje moest ik ook nog achteraan. De leasemaatschappij was vergeten door te geven dat het om een gecombineerde laad- en tankpas ging.
Maar jouw geduld om negen maanden te moeten wachten op een laadpaal thuis, vind ik wel bewonderenswaardig.
Groeten,
Poul