BlackEyed schreef:Ik heb m'n duim opgestoken, getoeterd, voor 'm afgeremd om 'm tot stoppen te dwingen, 112 gebeld, m'n brood naar hem toe gegooid, ruitenwisservloeistof over hem heen gesproeid, 'gemoond' (rijdend, best lastig), maar hij bleef maar stoïcijns voor zich uit kijken.
Vandaag een retourtje Teuge gedaan. Geen Ampera's gezien, maar op de terugweg op de A12 tussen Woerden en Bodegraven een Cyber Gray Volt. Moest flink doortrappen om bij te komen, maar toen een soortgelijke ervaring als BlackEyed... heb nog op het raam aan passagierszijde geklopt ahw, maar geen enkele reactie. Overigens pas mijn tweede Volt spot in het wild, en de kleur staat 'm heel goed.
Gistermiddag op een rondje Haarlemmermeer op een Triumph Daytona 675 btw zowel een zwarte als witte Ampera tegengekomen.
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
Wanneer dat richting Bodegraven-Woerden was, dan was ik dat. Schaam ik me dood dat ik niet reageerde, ben namelijk zelf ook altijd aan het spotten..
Zoniet is dat grappig, op dat tijdstip reeds ik aan de andere kant.
Maar goed, ik had een goed excuus kwam net uit de winkel met een zelfgekocht verjaardagskado, iets wat ik altijd al had willen hebben. Denk dat de gedachten daar zaten.
Op weg ernaartoe op de A16 tussen Zevenberschenhoek en Kralingen heb ik zelf nog in de slipstream gezeten van een Witte Ampera. Kenteken iets met een T.
Vandaag om ca 8.45 uur op de A4 bij de Schipholtunnel richting Amsterdam heb ik mijn eerste Volt gespot. Deze was wit en dat ziet er toch ook wel cool uit.
Groet,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.
Poul schreef:Vandaag om ca 8.45 uur op de A4 bij de Schipholtunnel richting Amsterdam heb ik mijn eerste Volt gespot. Deze was wit en dat ziet er toch ook wel cool uit.
Groet,
Poul
En, wie weet heb ik jou vandaag wel gespot! In de parkeergarage bij ASR Verzekeringen in Utrecht stond ik namelijk naast een Lithium White Ampera met een visitekaartje achter de voorruit. De naam was Poul G...
Was jij dat?
Poul schreef:Vandaag om ca 8.45 uur op de A4 bij de Schipholtunnel richting Amsterdam heb ik mijn eerste Volt gespot. Deze was wit en dat ziet er toch ook wel cool uit.
Groet,
Poul
En, wie weet heb ik jou vandaag wel gespot! In de parkeergarage bij ASR Verzekeringen in Utrecht stond ik namelijk naast een Lithium White Ampera met een visitekaartje achter de voorruit. De naam was Poul G...
Was jij dat?
Groet,
Poul
Was jij dat?
Klopt, dat was ik. Verder zijn er in Nederland niet zoveel mensen met de voornaam 'Poul'. Dus die kans is vrij groot mij te treffen. Was voor mij een aangename verrassing bij ASR niet alleen een oplaadmogelijkheid aan te treffen, maar ook dat er gebruik van werd gemaakt.
Na afloop op de terugweg naar huis op de A12 bij Oudenrijn richting Den Haag een rode Ampera gespot. Dat ziet er in het echt veel beter uit dan op het scherm of in een folder. Ik had vast voor rood gekozen als ik voor mijn bestelling destijds een rode Ampera life had gezien.
Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k.