Gespot!

Heeft het niets te maken met Opel Ampera of Chevrolet Volt? Hier kun je het delen!
boeuf
Harde kern
km-stand: 0
Lifetime: 0
Auto: anders

Re: Gespot!

Bericht door boeuf »

BlackEyed schreef:Ik heb m'n duim opgestoken, getoeterd, voor 'm afgeremd om 'm tot stoppen te dwingen, 112 gebeld, m'n brood naar hem toe gegooid, ruitenwisservloeistof over hem heen gesproeid, 'gemoond' (rijdend, best lastig), maar hij bleef maar stoïcijns voor zich uit kijken.
Vandaag een retourtje Teuge gedaan. Geen Ampera's gezien, maar op de terugweg op de A12 tussen Woerden en Bodegraven een Cyber Gray Volt. Moest flink doortrappen om bij te komen, maar toen een soortgelijke ervaring als BlackEyed... heb nog op het raam aan passagierszijde geklopt ahw, maar geen enkele reactie. Overigens pas mijn tweede Volt spot in het wild, en de kleur staat 'm heel goed.

Gistermiddag op een rondje Haarlemmermeer op een Triumph Daytona 675 btw zowel een zwarte als witte Ampera tegengekomen.
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
fam_h
Vaste klant
km-stand: 150000
Lifetime: 27
Auto: Ampera-e

Bericht door fam_h »

Wanneer dat richting Bodegraven-Woerden was, dan was ik dat. Schaam ik me dood dat ik niet reageerde, ben namelijk zelf ook altijd aan het spotten..

Zoniet is dat grappig, op dat tijdstip reeds ik aan de andere kant.

Maar goed, ik had een goed excuus kwam net uit de winkel met een zelfgekocht verjaardagskado, iets wat ik altijd al had willen hebben. Denk dat de gedachten daar zaten.

Op weg ernaartoe op de A16 tussen Zevenberschenhoek en Kralingen heb ik zelf nog in de slipstream gezeten van een Witte Ampera. Kenteken iets met een T.
BlackEyed
Vaste klant
Auto: Ampera

Bericht door BlackEyed »

8.30 rode Ampera A9 richting Amsterdam/Utrecht thv Ouderkerk a/d Amstel.
Olympic White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot voor en achter incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack
BlackEyed
Vaste klant

Bericht door BlackEyed »

Gisteren Uithoorn thv brandweerkazerne donkergrijze Volt.

Vandaag A1 thv Muiden witte Ampera met een vrouw erin (zie weinig vrouwen, ook niet op het forum).
Olympic White, Lederen bekleding Jet Black/Frosted Nickel, Park Pilot voor en achter incl. achteruitrijcamera, Navigation Audio Pack
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Vandaag om ca 8.45 uur op de A4 bij de Schipholtunnel richting Amsterdam heb ik mijn eerste Volt gespot. Deze was wit en dat ziet er toch ook wel cool uit.

Groet,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
bennyvw
Vaste klant
km-stand: 57000
Lifetime: 12
Contacteer:

Bericht door bennyvw »

Poul schreef:Vandaag om ca 8.45 uur op de A4 bij de Schipholtunnel richting Amsterdam heb ik mijn eerste Volt gespot. Deze was wit en dat ziet er toch ook wel cool uit.

Groet,
Poul
En, wie weet heb ik jou vandaag wel gespot! In de parkeergarage bij ASR Verzekeringen in Utrecht stond ik namelijk naast een Lithium White Ampera met een visitekaartje achter de voorruit. De naam was Poul G...
Was jij dat? :?:
Alex
Sponsor
km-stand: 230000
Lifetime: 21
Auto: Volt
Contacteer:

Bericht door Alex »

bennyvw schreef:
Poul schreef:Vandaag om ca 8.45 uur op de A4 bij de Schipholtunnel richting Amsterdam heb ik mijn eerste Volt gespot. Deze was wit en dat ziet er toch ook wel cool uit.

Groet,
Poul
En, wie weet heb ik jou vandaag wel gespot! In de parkeergarage bij ASR Verzekeringen in Utrecht stond ik namelijk naast een Lithium White Ampera met een visitekaartje achter de voorruit. De naam was Poul G...
Gezien zijn reactie op http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=814 (laadpaaletikette) kan het bijna niet anders.
Forum Sponsor, Buurauto
Chevrolet Volt, Viridian Joule, Xenon Pilot 6000k, Thule wingbar dakdragers, accident camera, korte dakantenne
Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Alex schreef:
bennyvw schreef:

Groet,
Poul
Gezien zijn reactie op http://amperaforum.nl/viewtopic.php?f=17&t=814 (laadpaaletikette) kan het bijna niet anders.
Klopt, dat was ik. Verder zijn er in Nederland niet zoveel mensen met de voornaam 'Poul'. Dus die kans is vrij groot mij te treffen. ;) Was voor mij een aangename verrassing bij ASR niet alleen een oplaadmogelijkheid aan te treffen, maar ook dat er gebruik van werd gemaakt.

Na afloop op de terugweg naar huis op de A12 bij Oudenrijn richting Den Haag een rode Ampera gespot. Dat ziet er in het echt veel beter uit dan op het scherm of in een folder. :wave: Ik had vast voor rood gekozen als ik voor mijn bestelling destijds een rode Ampera life had gezien. :thumbup:

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
willem
Bekende
km-stand: 67000
Lifetime: 35

Bericht door willem »

Gistermorgen rond 9 uur
Mooie lithium white kenteken XDG , op de A50 bij de afrit A73 ri. Nijmegen
Even gezwaaid, zoals dat hoort ;)
Het is stil op het platteland
Marcel
Stamgast
km-stand: 70000
Lifetime: 21

Bericht door Marcel »

Nu,een hele boel ampera's !!
@zaanse schans.
:lol:
Ampera Sovereign Silver met navi/camera/alarm, Pilot 5000k Xenon, 19" en Pod-Point.

Voeding : 25 zonnepanelen goed voor 6250Wp
:wave:
Plaats reactie