Voor diegenen die mijn eerste voorstelling hebben gemist:
Ik ben Eelco uit Eschebrugge, een klein gehucht in Duitsland, net over de grens bij Coevorden. Ik rij voor mijn werk ongeveer 50.000 klometer per jaar, op dit moment in een full options Toyota Prius. Een aantal luxe dingen van de Prius zal ik absolut gaan missen zoals de head-up display en het open dak. Wat ik niet ga missen is de slechte zitpositie (voor mij dan).
Ik ben niet erg merkvast. Hiervoor had ik o.a een S-Max, een Vectra GTS, een A4, een Fiat Bravo JTDM, een Alfa 147JTDM, een Marea HLX en nog een hele hus leasebakken.
Prive hebben we nog een Peugeot 306, een Fiat Punto waar mijn oudste zoon meestal in rijdt en mijn grote hobby: een Chevrolet G20 Globemaster 5,7 V8. Daarnaast nog twee motoren (Yamaha FJ1200) en een Fiat landbouwtrekker. Dan hebben we op de fietsen en het 35 jaar oude brommertje wel gehad met de vervoermiddelen.
Ik ben techneut van beroep dus ik zal me hier en daar wel eens bemoeien met bepaalsde topic's. Ik ben behalve op dit forum ook op meerder fora actief dus je kunt me ook op tig andere forums (fora) tegenkomen.
Ben af en toe wat direct dus daarvoor bied ik nu alvast mijn verontschuldigingen aan