Half november komt ie!

Stel jezelf en je auto('s) hier voor aan de anderen
Plaats reactie
Morgoth
Harde kern
km-stand: 186000
Lifetime: 49
Auto: Ampera

Half november komt ie!

Bericht door Morgoth »

Ik neus hier al een tijdje rond en heb mij al eens voorgesteld. Maar toen was ik me nog aan het orienteren. Vandaag heb ik een zilvergrijze Ampera bij mijn werkgever besteld. Half november ga ik hem krijgen.

Voor diegenen die mijn eerste voorstelling hebben gemist:
Ik ben Eelco uit Eschebrugge, een klein gehucht in Duitsland, net over de grens bij Coevorden. Ik rij voor mijn werk ongeveer 50.000 klometer per jaar, op dit moment in een full options Toyota Prius. Een aantal luxe dingen van de Prius zal ik absolut gaan missen zoals de head-up display en het open dak. Wat ik niet ga missen is de slechte zitpositie (voor mij dan).
Ik ben niet erg merkvast. Hiervoor had ik o.a een S-Max, een Vectra GTS, een A4, een Fiat Bravo JTDM, een Alfa 147JTDM, een Marea HLX en nog een hele hus leasebakken.
Prive hebben we nog een Peugeot 306, een Fiat Punto waar mijn oudste zoon meestal in rijdt en mijn grote hobby: een Chevrolet G20 Globemaster 5,7 V8. Daarnaast nog twee motoren (Yamaha FJ1200) en een Fiat landbouwtrekker. Dan hebben we op de fietsen en het 35 jaar oude brommertje wel gehad met de vervoermiddelen.
Ik ben techneut van beroep dus ik zal me hier en daar wel eens bemoeien met bepaalsde topic's. Ik ben behalve op dit forum ook op meerder fora actief dus je kunt me ook op tig andere forums (fora) tegenkomen.
Ben af en toe wat direct dus daarvoor bied ik nu alvast mijn verontschuldigingen aan :D
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.

Inmiddels al twee jaar onderweg met een Hyundai Kona EV.
Guinness
Stamgast
km-stand: 0
Lifetime: 20

Re: Half november komt ie!

Bericht door Guinness »

Welkom!
Dan zal ik je vast wel eens tegenkomen want ik woon in een dorpje naast Emmen.
Leuk!
Lithium White, Full Options except alarm, EVbox homecharger
Morgoth
Harde kern

Bericht door Morgoth »

Cool! Heb jij een zwarte en rij jij wel eens in Coevorden? Dan heb ik je wel eens gespot.
Twee Ampera's gereden, een Parelwitte van 2012 en een Subterranean van 31 december 2016. In 7 jaar totaal 351.000km mee gereden.

Poul
Moderator
km-stand: 195000
Lifetime: 29
Auto: geen
Contacteer:

Bericht door Poul »

Morgoth schreef:Cool! Heb jij een zwarte ...
Volgens mij staat er bij Guinness in de aftiteling dat hij een Lithium White auto heeft. Tenzij deze natuurlijk zooooooooo smerig is dat dat niet meer te zien is, is er toch geen zwart van te maken ;)

Groeten,
Poul
Vanaf 28 september 2024 ga ik verder Amperaloos door het leven. Daarvoor sinds 9 december 2013 model 2013; Lithium White met Jet Black bekleding, navigatie, Opel Eye, Xenon 6000k. ;)
Morgoth
Harde kern

Bericht door Morgoth »

:oops: Sorry, moet een nieuwe bril...

Guinness
Stamgast
km-stand: 0
Lifetime: 20

Bericht door Guinness »

Morgoth schreef:Cool! Heb jij een zwarte en rij jij wel eens in Coevorden? Dan heb ik je wel eens gespot.
Die zwarte zie ik ook wel eens. Een grijze kerel zit erin. Denk niet dattie hier op het forum zit
Lithium White, Full Options except alarm, EVbox homecharger
Morgoth
Harde kern

Bericht door Morgoth »

Nou. Het heeft even iets langer geduurd. Mijn huidige lease maatschappij toverde nog een konijn uit de hoge hoed. Ik mocht een half jaar extra met mijn Prius doen :-(
Maar vandaag heb ik toch een Ampera besteld. Het is een Lithium White geworden. De zelfde kleur als ik nu heb. 30 maart komt hij op kenteken.

Plaats reactie