In waarde het 50 voudige maar als het om AUTO gaat dan gaan we flink wat concessies doen....
Géén trekhaak meer, nooit meer in een iets te modderig weiland parkeren bij een evenement, amper(a) ruimte voor de bagage en achterin alleen nog plek voor eigen kinders, maar dan weer wél echte zitplaatsen in plaats van de Fiat tuinstoel!
We zinspeelden het afgelopen jaar met een Alfa 159 station, maar de kosten per maand (privé) hebben ons anders doen besluiten, waar wij 'm voor gebruiken kost een Alfa €550,-- per maand uit de privé pot en de Ampera doet hetzelfde maar dan vóór de belasting aangifte.
We hebben géén parkeergelegenheid voor de deur, ik heb een bedrijfspand waar ik 10 minuten per dag ben en bij mijn klanten leg ik stroom aan, om het simpel te stellen zou ik pas als er klaar ben kunnen opladen .
Aan de andere kant ben ik weer wel in de gelegenheid om zelf met een creatieve oplossing te komen
In het weekend gaan we bijna altijd op stap, maar de afgelopen 2 maanden heb ik nergens een laadplek bij de diverse musea en pretparken mogen ontdekken, ik ben dus ook benieuwd hoe dat zich straks zal ontwikkelen.