Dag allen,
In mijn studententijd ben ik ooit begonnen met een Chevy Caprice Classic.
Daarna heb ik 9 Saabs versleten, in allerlei gedaanten. Momenteel rijden wij 2 Aero's.
Vorig jaar maart heb ik - vertrouwend op de kunsten van Victor Muller - een gloednieuwe 9-5 Estate besteld, maar die zal helaas nooit meer van de band lopen.
Nu sta ik op het punt terug te keren naar waar het begon, dus bij Chevrolet.
Het zal zeer waarschijnlijk een witte Volt worden, voortgedreven door elektriciteit van zojuist aangeschafte zonnepanelen.
Ik ben heel benieuwd!
Groet, Willem
Van Caprice Classic tot Volt
- boeuf
- Harde kern
- km-stand: 0
- Lifetime: 0
- Auto: anders
Re: Van Caprice Classic tot Volt
Dat lijkt me een uitstekende keuze
Welkom..!
Welkom..!
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
Ex: Chevy Volt LTZ Summit White & ICU Basic wandlader
-
Caprice
- Newbie
- km-stand: 67000
- Lifetime: 25
- Auto: Ampera-e
Misschien kan ik jouw modificaties een keer komen bekijken, ik woon namelijk een dorp verder (maar mag je nog geen pb versturen van deze website).
-
Caprice
- Newbie
Eind volgende week arriveert mijn witte Chevy Volt, die aan een gewoon buitenstopcontact zal worden gekoppeld (wel een extra groep laten plaatsen). Een week later arriveren de zonnepaneeltjes, dus dan hoop ik redelijk CO2 neutraal rond te gaan rijden. De grijze plastic delen aan de onderzijde worden gespoten in de kleur van de lak, zoals bij de Ampera. Ook de achterklep verwisselt van kleur, volgens de specificaties van MY'13. Het eindresultaat moet gaan lijken op bijgaand model: http://www.carros.nl/autonieuws/31497-c ... voor-nypd/ (zonder de toeters en bellen, uiteraard...). Foto's volgen na ontvangst!
- boeuf
- Harde kern
- Auto: anders
Interessante mods, heb op het gm-volt forum wel eens iets soortgelijks (een volledig witte) gezien, of blijft het dak wel zwart? En doe je nog wat met de velgen? Ben benieuwd, sterkte met die week wachten 
Nu: VW e-Golf & ICU Compact Mini
- LightningBlue
- Vaste klant
- Auto: Bolt
Lijkt me overigens wel cool als we vanaf nu NYPD politieseries gaan krijgen met dwars uitbrekende Police Volts in pursuit...Caprice schreef:Het eindresultaat moet gaan lijken op bijgaand model: http://www.carros.nl/autonieuws/31497-c ... voor-nypd/
Oh ja, welkom hier! alhoewel lid wordend van de geplaagde minderheid hier...
Han
Why, this car is automatic
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
it's systamatic, it's hydromatic
Why, it's blue lighting! (blue lightning!)
Go, go, go, go, go, go, go, go, go, go
-
Caprice
- Newbie
@LightningBlue:
Gelukkig zijn de Voltrijders op globaal niveau in de meerderheid! Gelezen op wikipedia: tot en met juli was Nederland na de VS de grootste afzetmarkt voor de Ampera en de Volt. We hebben het dan nog steeds over beperkte aantallen:
“As of July 2012, the Volt and the Ampera have sold together around 23,000 units worldwide, with the U.S. as the top selling market with 18,663 Volts delivered, followed by the Netherlands with 1,484 Amperas and 126 Volts sold.”
@Boeuf:
Ik laat de standaard velgen er voorlopig even op zitten, dus zonder glim of zwart. Eerst even kijken of het bevalt. Het open dakje is (helaas) van de wensenlijst gevallen (zie het betreffende topic).
Gelukkig zijn de Voltrijders op globaal niveau in de meerderheid! Gelezen op wikipedia: tot en met juli was Nederland na de VS de grootste afzetmarkt voor de Ampera en de Volt. We hebben het dan nog steeds over beperkte aantallen:
“As of July 2012, the Volt and the Ampera have sold together around 23,000 units worldwide, with the U.S. as the top selling market with 18,663 Volts delivered, followed by the Netherlands with 1,484 Amperas and 126 Volts sold.”
@Boeuf:
Ik laat de standaard velgen er voorlopig even op zitten, dus zonder glim of zwart. Eerst even kijken of het bevalt. Het open dakje is (helaas) van de wensenlijst gevallen (zie het betreffende topic).